seni seviyorum aşkım lütfen geri dön

on Cumartesi, Nisan 18, 2009
sensiz yaşayamıyorum ne yapsam faydasız hayatım aşkım lütfen geri dön öldür beni mafettin dayanamıyorum artık kalbimi bıçakladın kanlar akıyor sensiz yaşıyamıyorum aşkım lütfen aşkım lütfen sen benim bebegimsin lütfen acı bana bu kadar düştüm sensiz yaşıyamam sensiz bir dünyada yaşıyamam ama ne yazık ki bu hikayenin sonu karanlık lütfen aşkım bırak onu bana gel seni asıl hakeden bendim bendim bendim ama sen bilmiyceksin belkide biliceksin belkide birbirimizden gizli duygularla birbirimizi sevicez ama ben böyle istemiyorum ben düzeltmek istiyorum bebegim lütfen ama sen onunsun.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara