..

on Cumartesi, Şubat 17, 2007
baslık yazmalarada yeni alıstım normalde her yazıya .. veya ... koyup bırakırdım bi bakcam simdi nası oluyomus dahamı karizma oluyomus bu ikinci posttada publishe basınca daha bunuda yazmadıım icin dierinide göndermedim yani bunu yazmadan digerine bakmadım yok öyle biseydi galiba onun gibi biseydi evet sonra bakın su yazara baslık atmalarıda var demezlerki bi de yazar olduk ya tabii aslında cok basit herkes kendi yerinde biseyler yazınca otomatikman yazar oluyo kimse anasının karnından yazar gasteci fln dogmuyo bilmem anlatabildim mi ben anlatabilsem bile karsı tarafta herkesin anlamama ihtimalide var tabii onuda hesaba katmak gerek o ayrııı ama ona dönmeden önce sunu söyliycemki sunu belirtmeliyimki simdii söyle oluyor efenim diycektimki seeyy efeniimm simdiii simzik falan filan evet hayat güzel bisey bak haa bugün iyi bi laf buldum neydii yazcaktım burayada simdi göründügün gibi olmaya calısırsan neydi lan unuttum bak simdi

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara