annemizin kızlığı

on Perşembe, Aralık 04, 2008
arkadaşlar yeni aptal nesilin yani bizim aslında ben 26 yasındayım bende eskidim ben birinci yeni nesilim simdi benden daha gençleri var onlar ikinci yeni nesil oluyo yinede ikimizde birinci nesiliz karıştırdığımız hep bişey var bi kayıt sırasında annemizin kızlık soyadı sorulunca hönk diye apışıp kalıyoz aklımızdan ben o zaman hayatta yoktumki nerden biliyim diyoz ama mesela cep telefonu hattı kaydedicileri biz geri zekalılar içinde bir çözüm bulmuş aslında biraz düşünüpte hesaplıyamıyoz veya düşünmek için kendimizi yormuyoz mesela bu durumlarda bize şunu soruyolar direk biz annemizin kızlık soyadını bilemediğimizde aslında bende çoğu kez yanlış isim verdim akrabalarınızdan dayınızın ismi ney biz salak bunu düşünemiyoz tabii bu genç nesil dayımızda annemizin öz erkek kardeşi olduğu için tabii haliylen o annemizin kızlık soyismi oluyo bunları burdan kutluyorum ticaret insana neler yaptırıyo.

ve günü şu anlamlı cümleyle bitiriyorum the ocean is full cause everyone's crying. belki grammer hatası yapmış olabilirimm amannn ne farkeder ki zaten yukarda okunulan yazının neresinde grammere uydum kki karmakarışık bas gaza.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara