Argo kelİmeler de modaya uydu

on Cumartesi, Mart 18, 2006
Deyim ve atasözleri ünlü markalara uyarlanarak değiştirilirken ortaya
‘Gucci’den babam çıksa giyerim’, ‘Puma balçıkla sıvanmaz’ gibi yeni
ifadeler çıkıyor. Gülümseten argolardan bazıları şöyle: D

* Ortama akacak tikky caddede durmaz.
* Geçti Mango indirimi sür Porsche’yi Converse’e.
* Hacı hacıyı Mekke’de tikky tikkyi caddede bulur.
(benim bittiim an bu andır)
* Caddenin düşkünü, Barbour giyer kış günü.
* Solaryum girmeyen eve doktor girer.
* Caddeliyim ezelden, dötüm geçmez Diesel’den.
* Ameleyi solaryuma sokmuşlar yine de amele yanığı demiş.
* Acele giden oha falan olur yane.
* Ne insan gördüm üstünde Tommy’si (Hilfiger) yoktu, ne Tommyler gördüm içinde insan yoktu.
* Her başarılı tikkynin arkasında oha falan olan zengin bir baba vardır.
* Puma balçıkla sıvanmaz.
* Tikky’i Rockistanbul’a koymuşlar yine de clubber’im demiş.
(pohahahaa)
* Kal geliyorum demez.
* Club’a gitmek ibadetin yarısıdır.
* Gucci’den babam çıksa giyerim.
* Bir Armani’nin nesi var, iki Armani’nin çok strong bi presence’i (duruşu, görünüşü) var.
* Polo’suz kaldığınızda bilin ki tek çare yine sizin Tommy’nizdir.

ARGO KELİMELER

* Baboli: Bir nevi hitap şekli.
* Ortamcı: Ortamları seven şahıs.
* Okazyon: Seçenek.
* İntiharlardayım: Sıkıntıdan patlama.
* Fenalardayım: Kötü ruh hali.
* Reis: Her şeyi bilen ve yapabilen ağabey.
* Caddeci teenler: Bağdat Caddesi’nin son jenerasyonuna verilen ad.
* Ak: Akmerkez.
* Kaşmer: Kaşar.
* Güccüklenme: Bir şeyi isteme arzusunun başlangıcında oluşan durum.
* Sardırma:Sitem etme.
* Fasülye:Kız.
* Zühtü (Etiler yöresinden): Meme.
* Ahmet (Etiler yöresinden): Kalça.
* Şeftali (Bagdat Caddesi yöresinden): Çirkin kız.
* Patladım: Başarısız oldum.
* Barzo: Kıro.
* El freni: Fermuar.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara