Cem Uzan Yesim Salkım Konuşması

on Cumartesi, Eylül 16, 2006
insanlarin kisisel hayatina müdahale ettigimi düsündügüm icin bu yaziyi kendi kararimla blogumdan kaldirdim sayfa  hiti icin kimseyi kullanamam ;) gözümü kirpmadan sukadar para alirim diye bakmadim yedek bile almadim sildim owwwwwww yeah gördünüzmü ne kadar dürüstüm siz degerimi vermeseniz bile ben kendi kendime veriyorum owwwwwwwwww yyeahhh..

15 Yorum Yapin:

Adsız dedi ki...

cok canlı konusmus cem bey :D

Adsız dedi ki...

yeşim sen şuraya...
cem sende uzan buraya...
didişin bakıyım..

Adsız dedi ki...

Çok içten, çok samimi...

Adsız dedi ki...

yeşim salkım çok güzel hatun yaw.

Adsız dedi ki...

daha da beteri beklenir bunlardan.. normaldir.

Adsız dedi ki...

Yeşim Salkım'ı sevmek bir ayrıcalıktır Cem Uzan'ın tehditleri fıs çıktı 1998'de yapılan bu konuşmaya rağmen evlilik 3 yıl sürdü ve Yeşim evliliği boyunca biriktirdiği 10 milyon dolar değerinde mücevherle tek kuruş tazminat almadan boşandı

Yeşim o kadar cesaretli bir kadın ki Cem Uzan'a boyun eğmedi Herkes şaşıryor nerden geliyor bu cesaret bilmişlik özgüven diye İşte bu da bir göstergesi

Siz yeşime laf atacağınıza onun gibi olmaya çalışın O korku imparatorluğundan bugüne kalmak kolay mıydı yeşim zekası sayesinde hala burda

Adsız dedi ki...

yeşim salkım kim a.q.

Adsız dedi ki...

sex

Adsız dedi ki...

meme

Adsız dedi ki...

Y.S.: Senin hakkında da çok şey söylüyor piyasa. Senin öyle mi olduğunu gösteriyor?
C.U.: Ben ne diyorlarsa oyum. Tamam mı?
:D öldüm bu kısma:D

Adsız dedi ki...

yaramaz cocuklar gibisiniz ya

Adsız dedi ki...

cem uzan inci yazarı.

mefistofeles dedi ki...

tanrım ne kadar gec farketmişim bu olayı. öeh. zavallılar.
cem uzanın "Sen şeytanın babasıysan ben beybabasıyım, kare babasıyım, ona göre" lafı beni benden aldı

Adsız dedi ki...

liseli detected

Adsız dedi ki...

adam hakli beyler.
ccc inci siker ccc

lan sayfa sahibi.killigina gezinmicem lan sayfanda.

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara