kafam karışık bu aralar dardayım bu aralar aney aneeyyy

on Cuma, Kasım 27, 2009
aklımda iki türlü yazı sekli var birincisi size anlatarak yazmak ikincisi sizle hic muhattab olmadan kendime yazmak ikincisi daha karizma oluyo gibi ikisi hakkında bir türlü karar veremedim ikincide daha özgür oluyorum ilkinde utanıyorum size anlattıgım icin sizi tanımıyorum ama hala karar veremedim kafam karışık ama ikisindede ortak noktam herşeyle dalga geçmek dalgasına ama bazen dalga büyük oluyo dikkat etmek lazım boğulmamak lazım serin olmak lazım deniz yeleğini giymek lazım dalgalarla kahramanca savaşmak lazım tabi dalgaların üstesinden gelmek lazım ustaca dövüşmek silahını iyi kullanmak lazım görende beni profesyonel sanar hahahahaa sallıyorum tabi dalgasına herşey dalgasına şu hayatta dalga geçemediğimiz her ana.

(verdin gizemli yazı sonu ayarını hadi bakalım Allah hayırlara nasip etsin.)

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara