bahtsız kerem

on Cuma, Kasım 27, 2009
Allah acıların en büyügünü bana tattırdı
Size tattırmasın
Beni yaktı
Sizi yakmasın

aslında burda durum sizi kullanarak kendi hikayemi anlatma yani sizi olayı hikaye banane canım herkesin bir kaderi var herkes acısı cekicegi geldiyse ben cektim olgunlaştım sizinde olgunlaşmanız gerekiyor hala sürünüyorum hadi bakalım hergün kan ağlamanız ben aşımı vurundum sıra sizdeeeeeeeee ama söyleyim çok acıyo vuranın eli ağır biraz ilaçta biraz kuvvetli olunca penisilinin alası yani siz anladınız onu hadi bakalım ayşe fatma rıza hale jale bütün mahalle bütün herkes aşıya haydi çocuklar pişti sucuklar.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara