demek ki beni üc kere siklemis

on Perşembe, Eylül 03, 2015
bugün onu gördüm
onu, hayalimi
söyle bir baktim
sadece bir kere sikledi
bir kere bakti konusurken
dur bir dakka lan
bir kerede gelince merhaba dedi
bir kerede ben bakarken gözlerine o da bakti
himmmmm demek ki beni sadece üc kere siklemis
koskoca 1 saatte );
aslinda bende pek onu siklemek istemedim
tuvalete gittim düsündüm ne yapacagimi
mantikli karar olarak onu hic etkilememeliydim
bir gittim bir geldim iste
gidis gelis sikislerinde boguldum
can kurtaranim olmadi
beni bogulmalarimda birakti
oysa ben ona can simitim demistim
beni acik sularda bogulan mülteciler gibi birakti
aslinda bu ilk degildi
bugüne kadar istedigim 5 kadinada sahip olamamistim
...................
ve icimden ona sunu söylemek istiyorum
topu topu nur topu gibisin yarim
hakkin yok hic beni zorlamaya
oyalamaya
deli dolu cilginin birisin yarim
yar yanina gelecegim
yar seni cok sevmeyecegim
yar dayanamayacagim
yar üzgünüm aksam üstü orda degilim......
))))))))``;(((((((((((((((
en iyisi artik seni bundan sonra hic görmüyüm
cünkü yaninda modum iyce düsüyor
kendimi kötü hissediyorum
oysa iki üc bes sene önce yaninda mutlu olurdum
yaninda olmak icin can atardim
görüyosun ki sende eskisin benim icin
eskidin artik üzgünüm
lütfen benden ayni ilgiyi bekleme
veremem ki elimde kalmadi
................................................................................................................

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara