on Cuma, Kasım 27, 2009
arkadaslar dün sadece bir post kastım başka pek kasmadım nedeni kastıgım konunun önemli olmasıydı onun okunabildigi kadar okunmasıydı falan anladınız iste icimizde bulundugumuz durumu göstermek icin ah be düldül ulan sende yazar oldun ya eşoğleşşek heralde yazarlıkta benim ikinci basamagım eksi sözlük ama hikayeden yazarlık sanal yazarlık sadece aklıma ne gelirse yazıyom öyle profeyonel takılmıyorum yanii 5 senedir kendimi bir cm ilerletmedim freee yazarlık gibi bisey biz hayat yazarıyız halkın yanındayız halkın yanında olmalıyız para kazanıp kendime araba alamam iste halkımı bu kadar düsünen biriyim o kadar ki halk süt vs gibi halk marka ürünleri tüketiyorum felan takılıyoruz ikimizde öyle sade iste sade ve sadece ay bak simdi bana burdan cok yüksek bi yer halk yazarlıgı teklif edermis iyimi benim gibi bir keşi yazarlık şeyim kompleksim pardon bana yine ne yazılar yazdırdı bak bak bak benim şu büyük göğüslü yazar ruhlu biseydi neyim eksik ondan şaka bir yana çok güzel konusuyor cok seri konusuyor insanların anlamadıgı şeyleri anlıyor seviyorum o kadını ben onun tırnağı olamamda belki içindeki pislik olurum hahahahaa kendimi reva gördüğüm şeye bakh bak hele ya bunlar bos yazılar iste arayı doldurmak icin okan bayülgenin dedigi gibi tırt yazılar.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara