on Cuma, Kasım 27, 2009
eksi sözlüge yazar adayı oldum burda yazmak beni kesmedi zaten hayatımda bahsi yıllar önce geçmişti ama panik atak olduğumdan yapamamıştım birkerede girmediğim için silinmişti ama olayı anladım şimdi birincisi ekşi sözlükten iğreniyorsunuz başta okumuyorsunuz onu okumanızın ancak bir şekli var yazar olmak ve zaten başvurup alıyorsunuz ve kullanmaya başlıyorsunuz bir konu üstünde beş dakka şunumu yazsam bunumu yazsam hatta birden fazla entry aklınıza gelip hangisini girceginizi secemiyosunuz sonra kokteyl bir karışım falan yapıyorsunuz kabul edilirsem ara ara takılcam bir de öyle binlerce entry yazmıs kisileri görünce oha yaa diyip o insanları cok gözünüzde büyütüyorsunuz dısardan bakan biri olarak sonra bir kac entry girmeye basladıgınızda acılıyosunuz ve sihirli bisey oluyor ve o kadar entryi sizde girmeye baslıyosunuz tabi bu denemeden anlasılmıyo ama herkese sorsanız heralde aynı seyi söyler haa ben her anımı size yazmak zorundayım ya işallah burdaki yazı benim ordaki adaylığım için eksi olmaz olursada bizim bu durumlar için bir sloganımız var koy götüne gitsin hatırlarsanız 2008 yılı herkese sağlık ve mutluluk getirsinle başlıyor..getirmessede........

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara