Arkada$lar bİr saykonun günlügünü bulmuslar ve bu saykonungünlügünde sunlar yazıyomus

on Pazartesi, Mart 20, 2006
ben senin benim seni sevme ihtimaline karsılık senin beni sevme ihtimalini sevdim
ben benim seni sevme ihtimalime karsılık senin beni sevme ihtimalini sevdim
benim seni sevme ihtimalime karsılık senin beni sevme ihtimalini sevdiimi düsündüün an sen bitmistin
benim seni sevme ihtimalime karsılık senin beni sevme ihtimalini sevdiimi düsünüp gittin an yarım kaldım öyle bisey yoktu
gittin an yanılmıstın öle bisey yoktu / yarım kalmıstım
benim seni sevme ihtimalime karsılık senin beni sevme ihtimalini sevdim
benim seni sevme ihtimalime karsılık senin beni sevme ihtimalini sevdiimi sanıp gittiinde yanılmıstın öle bisey yoktu
ikimizin güzel cocukları olcaanı düsüündüünde seni bırakıp gitmistim cünkü benim baska kızları-da döllemem gerekiyodu
düsündüün an seni bırakıp gitmistim cünkü benim baska kızları döllemem gerekiyodu
düsündüün an seni bırakıp gitmistim cünkü sen o sanslı kız degildin benim baska kızları döllemem gerekiyodu
Part II
benim seni sevme ihtimalime karsılık senin beni sevme ihtimalini sevdiimi sanıp gittiinde bi seyi doru söledin cünkü ben piskopatımbenim seni sevme ihtimalime karsılık senin beni sevme ihtimalini sevdiimi sanıp gittiinde bi seyi dooru sölemistin cünkü ben piskopatım

1 Yorum Yapin:

Adsız dedi ki...

tamamen benim yazımdır dikkat! dünya zerinde böle bi yazı yazılamaz

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara