Sevişirken Bilgi Vermek

on Cuma, Nisan 21, 2006
*.- dil vUcuttaki en kasli organmis nalan...
- o zaman calistirmak lazim degil mi hilmicim?
- kesinlikle katiliyorum ehaah
- oylesine seniz ki...

*.- korkma hic acimicak guzelim
- onunla acitman biraz zor zaten zuhtu, neyse sen devam et...

*.- sen hic koalalari dusundun mu zehra?
- ya nejdet, sictin yine motivasyonumun icine. koalasidi, bokuydu

*.- gece sevisirken ne ilginc seyler anlattin oyle asli
- nasi? ne anlattim ben?
- orgazmin yan etkisi herhalde. sincaplardan, gemilerde pruva diregini oneminden, firtina vadisi'nden bahsettin ya
- aa, anladim. ben uykumda konusurum, ondandir
- asli??

*.-su anda kucuk bir manevrayla cok tehlikeli bir bolgeye girmek durumundayim.. buna hazir misin?
-mayday mayday..
*.- sus bu sefer hakan. sadece sevi$, biktim bilgi verme tribinden.
- peki ama sadece tek bir bilgi verebilir miyim?
- hayir verme. sus.
- peki! kocan geliyor diyecektim.
- ne?
- drannnk!
- hah geldi!

*.- ahh, levent bey. ajandaniza gore bugun esinizin doomgunu.. ahh
- oh evet. her zamanki yerden bize iki... ahh... evet iki kisilik rezervasyon yaptirin leyla hanim.
- ahhhh... cicek te siparis edeyim mi?
- yok o kadar da degil. onu ben alirimmmmm oh!

*.- aslinda kadinlarin yuzde altmisi orgazm taklidi yaparmis
- bisey mi ima etmeye calisiyorsun?

*.- sahsen ben bu sevismeden oldukca randiman aldim.
- ne mutlu sana.

*.- bak bak, penetrasyondayim...
- hic belli degil.
- kucuk di mi biraz?

*.- geliyorum! evet geliyorum!
- aferin. bana mi geliyorsun ne yapayim?

*.- bizim cayci huseyinin oglu bogazicini kazandi aferin valla
- gidip ona veriyim istiyosan?

*.- girdim.
- ...
- basliyorum.
- ...
- hizlaniy...
- oooff sus bee ayh
- ofleme, hicbir bilgi gereksiz degildir
- ama sen gereksizsin.

*.- simdi hayatim zamaninda cok masturbasyon yapmaktan dolayi doyuma cabuk ulasma istegi olusur insanlarda
- gene erken bosalıcaksın di mi hayvansİn hayvan !!

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara