on Perşembe, Mayıs 11, 2006
bu yazıyı sadece kendim icin yazıyorum siz umrumda bile deilsiniz sarhosken bakalım neler yazabilirim diye örenmek istiyorum bi anda aklıma g4eldiyoksa bu yazı aklıma bile gelmezdi ee ne yazcam simdği ben vauuvv evt simdii seeyy
hakkaten aklıma bnisey gelmiyo sarhosken nasıl entera bastım hayret allah allaahhhh size seyi anlatmka istiyorum bi gün dersaneye giderken dersaneden kacmıstım ordan beyazıta dooru yürürken beyazıta cıktım orda beyazıt yoluna dooru yürürken daha beyazıta gelmeden orda bi park vardı orda oturdum parkta karsımda iki oronspu vardı salıncakta sallanıyodu benşi gördüler tabii bana kas göz yapmaya fln basladılar bende peslerine takıldım yanımda bi kro vardı ona hic yüzvermediler dertleri benimleydi sora öle bisey...

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara