EuroSinevizyon

on Pazar, Mayıs 21, 2006
hepimiz bu gece eurovisyonu izledik hepimizin bi fikri var ama o kazanan neydi yaw ööle ben tırsmaya basladım kıyamet alametiydi galiba savas aya hic kızma hakkımız yokmus adamların birinci olması resmen kıyamet alameti gibi biseydii artık allah korusun 25 mayıs meteorundan korkuyorum bikere eurovizyon demek euro demek avrupa vizyon vizyon(bikere vision yazılır lan sallamaa) ne güzel annattım di miii zaten ihtiyacınız vardı :) avrupadaki her ülkenin vizyonlarını geleneklerini veya kültürlerini sergilemesi bunun icin biz hep türkçede ısrar ediyoruz(hem biz madem avrupadayız niye avrupa birliine alınmıyoz bakiimm bizi avrupa diye koyuyolar oraya borumuu) bikere finlandiyanın o parcayla girmesi hatta alınması cok sacmaydı hicbir finlandiya gelenegi tasımıyodu hadii demokrasi ortamı ayrım yapılması ayıp olur diye alınması dısında ya birinci olmasına ne demeli bu insanlarmı cıldırmıs zaten kazanması tamamen bi sacmalıktı yoksa gercekten sonumuz geliyomu ben yavas yavas korkmaya basladım..
bu avrupalılarda hic müzik zevki yok bisürü sacma sapan sarkıyı en üste cektiler politika dısında romanya gibi bi sarkı besinci fln oldu benim favorim ukraynayla türkiyeydi gercekten bizim ilk 5e girmemiz gerekiyodu bence sibel tüzün bizi mükemmel tanıtıp görevini yerine getirdi zaten acaip avrupalı bi tipi vardı sarı saclar hele o dövmeler fln :) üffff harikaydıı ooluuumm var yaaa acaiptiii yaniii politikayla kaybettik neyse niye bizim ismimiz en sondaydı niye bizim bayragımız en sondaydı niye bizim sarkımız en son sahneye cıktıı bize ücüncü dünya ülkesi muamelesi yapıldı madem öle harf sırasına göre dizilsin elemelerde türkiyenin sesinin kısıldıgının söylentileri var zaten asıl önemli olan yabancı söylemek galiba isallah bundan sonra hic yabancı söylemeyiz bide sibel tüzünün superstarı yabancı dilde söylemesine taktım bence türkcesi daha hostu supırstar diyceene direk süperstar dese daha iyiydi bence bilmiyom yanii bu benim düsüncem..
yav yazarlııma kötü laflar alıyorum bazıı kisiler yazarlıımı beenmiyomus bırakcam yakında yazmayı gaaliiba yabancı kisiler degil tanıdıklardan bunu diyen

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara