Türk Filmleri Müzikleri Nostalji (2)

on Pazartesi, Mayıs 08, 2006
Kamuran akkor - dilo dilo
Kamuran akkor – evet mi hayır mı _?
Mehmet pekün – zor dostum zor
Mine koşan – bahari bekleyen
Mine kürkçüoğlu – haftaya
Nazan şoray – hal hal
Kemal sunal – ne haber
Neşe karaböcek – arım balım peteğim
Nilüfer – kalbim bir pusula
Nur yoldaş – sultan ı yegah
Rana alagöz – her şey bitmiştir artık
Ruçhan camay – para para para
Selçuk ural – aşkın mapushane
Selda bağcan - adaletin bu mu dünya
Selda bağcan – nem kaldı
Senay – sev kardeşim
Senay – hayat bayram olsa
Emel sayın – senden başka
Adile naşit – sen gidince
Sevda karaca - çık ortaya çık
Sevda karaca – tanımazsın beni
Hababam sınıfı oyuncuları - sevdan olmasa
Seyyal Taner kalbimi affettim
Seyyal Taner – son verdim kalbimin işine
Sezen aksu – olmaz olsun
Adile naşit son verdim kalbimin işine
Şener şen feat. Adile naşit – sür kardeşler
Sadri alışık – turist ömer
Tülay özer – ikimiz bir fidanız *
Uğur Akdora – hayırdır inşallah
Şener şen – veriyor musun ?
Yasemin kumral – bim bam bom
Yeliz – bu ne dünya kardeşim
Yüksel özkasap – emo
Zerrin özer - gönül


http://rapidshare.de/files/3066019/nostalji2.rar.html

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara