Farah Yurdozu

on Cumartesi, Temmuz 08, 2006

Bu kadını tanıdınızmı yası biraz 20yi gecenler tanıyabilir kendisi iste kanal d de geldiler programını yapan kadındı 94 yılında ve simdiki yirmilerden büyük olan cocukların aklında kalan bir programdı nası derseniz paso cin hayalet v,s doluydu bütün türk genclerinin ilk hayalet,cin vs.lerle tanısma anıydı hic unutmam ilk korkum bu kadın yüzünden olustu cocukken korksamda izliyordum yane bu kadın üstünde bircok türk gencinin günahı vardır yazık o zaman cinlerden korkmaya basladım ve o zamandan beri geceleri bu kadın yüzünden yatamamamın sebebidir benim gibi mutlaka kisiler vardır simdi isleri bayaa iyi maddi durumnu iyi yani amerikada yasıyomus ilk türk ufo kadın bilimcisi olmus yabancılarla gezip tozuyo yani ama farkında olmadan aldıgı türk genclerin günahını nası tasıycak bilmiyorum kendini durumunu bayaa gelistirmis bizim cinlerden korkmamızın her gece rüyalarımıza girmenin o yaptıgı programla sorumlusudur rasgele aldıgım bi kitapta adını gördüm kim oldugunu tanıyamadım kitabının arkasını okudugumda sok oludm 1994 te kanal d geldiler yapımcısı yazıyodu tabii o program türkiyede bir ilkti kendisi o dönemler tv lerde hep savas ölü kan görüntülerinden sikayetci olup böle bi program yapmıs masallah benim korku düzenimi kuran kadındır bunun icin bir ilktir kendisi simdi bayaa bi meslek sahibi olmus amerikada yer etmis kitabıda güzel sürükleyicvi takip edin yanii bence yane artık öleki türkleri pek takmıyo herseyi ingilizce(isminin ingilizce yazılmasıda bunun kanıtıdır bu halde buldum yurduöz diye bulamadım) neden ufoyla ilgilendigini anladın tipi de uzaylıya benziyo zaten

İste O Hayalet KadIn

olay yerine ısınlanmıs bir hayalet gibi görünüp kaybolmus kendisi bunu ararsıra yaparmıs

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara