TT Net | Geyikler

on Pazar, Temmuz 16, 2006
Kanal : #krvestreb
Şahıslar : Nonsense BiCiMSiz Kamawor

KaMaWoR
kiss
gidiyon mu lem
Nonsense
yok
öpesim gelsi sade
gitmiyom
:)
sie ol yaa
neler duyorum böle
:p
eheehhehee
aşk budur işte ya
KaMaWoR
sen saçınımı kestin
işte bi adamın grubu olmasın böle sarkıyolar işte
:p
heye
baya oldu
yakışıklı olmuşsun lem
eheheheh
:)
hade lan : ) ben hep sarkıyom ona gurunu yokkende sarkıyodum
Pp
cocuklugunu bilirim lan ben onun kefere
P
deme
bezlermiydin altını
yoq bebn urasmazdım
bakardım bezlenirken nası büyükmü die
ehehe
büyükmüydü bari
:)
iyi iyi sen orasına karışma : )
uçuklardı komplekse girerdi
PpP
benimki neden bu kadarbüyük deil diye

Kanal : #krvestreb
Şahıslar : BiCiMSiZ & HYPNoS

:((
mına koim
parasızlıktan kesemedigim saçlarım
burjuva piçlerine moda oluyo ya ona çok üzlyom ya
millet diyo bende senin gibi yapcam saçları
muahahahah
olm ne güsel işte
bide kıç çatalını göster
oda moda olsun
:))
o kadarda degil m.k
ya olm pederi görüsen oralarda
deki volkan çok zor durumda
ben utanıyom arıyamıyom
intar edicekmiş deee
akın duyyonmu olm
Linux radio kurulumu nası yaparız bılın warmı ???
ya burda kasap et derdinde koyun can derdinde
adamın sordugu şeye bak
:))))))
Nonsense
sölersek
radi kurulumu bilen varmı dio
çocua para vercenmi
:))
ahuauah
lan pasra warmı kı bende
m.k para yok para yok diyonuz net de yatıyonuz
sanki vermiyonuz para
olm öldürcem kendimi diyom...

Kanal : #kangölü
Şahıslar : Nonsese & Metafizik

şi baba sen benım kanalı ajoine alsana ya
kangölü nü
len ba$ka isim bulamadin mi
:)
heuhe
kanalımı diyosun ?
guzel olmu$
$aka yaptim
hehe
evet
ehuehe
walla ben nete başladıgımdan beri
kangölüdür benım kanalım
başka kanal acmıyom ben
cok iyi
nedendir bilinmez :
:)
devamini dilerim ne diyim
:)
ilk baki$da kan döLü sandim haa
ehueuhe
nıhahah
yok daha neler beklermısın sen benden öle bişipp
la beklemem
gozum oyle gordu
:)
ehueh senın kalbin sıkısıyo o zaman baba
Pp
yok $eim ilac istiyo
:)
heuhe

Şahıslar : Nonsense SeMPaTiKcOcuK

Canım
askkım
kimsin sen yahu ?
Ben İbrahım baLlı ses
:d
hımm güzelmiş ismin ne diyim
senın ısmın ney
hulya polatmı
:D
oh nennı kocarı
:D
GeL bi opeyım senı aklın kalmasın BEnde
kizil agac yapragı duser dıbıne kalır ver nişanuni geri Senı Ben BıLe
alırım
Ciddi anlamda ruhsal bozuklugun war bence.
evet
senınde
aşk
ihtıyacın
Var
yaa
bosver
sakayı
bırakalıM
adım mesut
sızn ney
yok benımadım ben biçimsizim
he ney anlamadım
budurum beni şaşırtmadı inan..


Kanal : Yok
Şahıslar : BiCiMSiZ HYPNoS

:P
naber lem
?
teninin kokusunu
özledim kanki:)
NE zaman geliyon yanıma
ahuahua
param olunca
kanki
bak
arada bisim borcu kaynattın ya helal olsun
:)
:)))
ehehe
kankicigim bak ben orda yokkken başkalarına
kanki diyomuşşsun
gelirim senide vuruurum kendimide
ewt
duydunmu
KRVESTREB kankam
ahuaha
KRVESTREB
lem dana
ölümüsün mk
kankanın m.q
:)
konse rveriyo ya
artık rendevuyla çagırıcaz
:)
aauhauhauhauhauha

Kanal : #kangölü
Şahıs : Fikri

*** Fikri has joined #kangölü
Fikri kim la
Fikri slm
:)))
selam
kop kop kop kop kop kop
kop kop kop kop kop kop
kop kop kop kop kop kop
kop kop kop kop kop kop
kop kop kop kop kop kop
/ban Fikri
zuhuaha
*** Fikri was kicked by Nonsense (kopar bizi fikri kopar bizi fikriii)

Kanal : #Rock
Şahıslar : ruj & NewOrder

cocukcagizi deop etmesene :p
sanane ;)
ne bicim konusuosun ole ablanla
:p
ahauahah
ne ablasi lan
;)
deLi mannaq saLaq :p
iyi deyiLsin Ya tedawiye ihtiyacın war
kjhgksj
ne bilim canim skldi
:p
ehha
ßir ara geL muayne edim seni ;)
sie
rujunuda silerim hem
ruj surerim sana
gezdiririm sokakta
fest.e gotururum
kjhgkjs
:p

Kanal : #kangölü
Şahıslar : Nonsense, okko, Drogba

http://duyguarinkan.sitemynet.com
al bu orospuda
yaptı reklamını
resimlerini koymuş
trojan
ama
kim o
?
salla lan o zaan
tanımam
ama kaşar
ağzına sıççam
nerden bılıyon
olm
kasar olduunu
kim o
nicki ne
?
nıhahahah Drogba bu kadarmı abazasın lan
Pp
ı ıh.
valla yaa
sanane olum
yeni server da admin
ne admini lan ?
olum
server kuruyo millet boyuna
çüşş
yaa
a.q
okko
aldım
ismi.
ne
:o

80/5

bak şimdi
senin puanın şu an kaç ?
80 hala: (
üzülme
gayet iyi
bu online süresine göre
iyi
günde 1 defa bakıorum ama
bak şimdi o adamın puanı kaç biliyomusun?
o yüzden
sen gayet iyisin
80 i 5 bölermisin
13
28 mi ?
oha
ayh pardon
saçmaladık
:D
:)
18 mi
17
olamaz
Pp
kaç bu ya
oşljsdşlskaş
lan 80 i 5 e bölemioz
dert ettim ben bunu bi sny
beynimi kullanmam gerekiyo pardon
: ))))))))
16 mı ?
eet: )))

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara