bir kisinin bunalım anı

on Pazartesi, Ağustos 28, 2006
evt asıgım sana ilk günkü gibi
ama ne farkederki sen yoksun yanımda
seni arıyorum
ne olurdu olsaydın yanımda
sana demiyorum
Tanrı'ya diyorum
tanrıma
seni bu ömürde bana layık görmeyen tanrıma
seni kader cizginde baska biriyle birlestiren
beni mafettin
bilmiyorum farkındamısın
umarım farkındasındır
seni cok seviyorum
ne olur dön
desemde birsey farketmiyor
benden cok uzaktasın
yanına yaklasamıyorum
ama seni seviyorum
korktugum senden ayrı kalmak degil
seni unutamamak
ki öyle oluyor
nerdesin
seni arıyorum
ama yoksunki
eminim farkında bile degilsin
birbirine verilmis sözler
hic ise yaramayan
ben sözümü tuttum
ama sen yoksun
nerdesin
ben bekliyorum
sen yoksun
sözler unutulmamalı
bizim icin önemli olan sözler
bu hayat bos biliyorsun
sadece bir test icin yasıyoruz
ama neden kavusamıyoruz..
bilemiyorum
sen mutlusun ben degil
aslında belkide haberin bile yok
belkide vardır bilemiyorum
cok sanslısın senden sonra basımdan iki defa gecti
ama hicbiri olmadı
ama seninki oldu
bisey düsünemiyorum
beynim cok bos
hic calısmıyor
seni düsündügümde
suclu aramayalım bosuna
ama sen suclusun bilmelisin
sözünde durmadın
belkide söz aklına bile gelmedi
ne yapmalıyım sence
yapacak hicbirseyim yok
sadece seni düsünüyorum aklıma geldigince
elimden baska bisey gelmiyor
yapabilecegim baska biseyde yok
sadece yasamaya calısıyorum
sensiz...
belki isteseydin böyle olmazdı
beraber isteseydik
belki benim kadar sadık olabilseydin
veya kalabilseydin..
ama sana cok güveniyordum
beni bosa cıkarttın
beni cok sasırttın
belkide seni artık unutmam gerek
artık bunun icin yasıycam
artık aklıma gelmiyceksin
niye beni bu kadar üzüyosun
beni cok üzdün
ne yazcaamı bile bilmiyorum
siir yazcaktım
ne hale geldi
sen aklıma gelince bütün dengem bozuluyor
hayat öyle bos ki
hele birde sen yoksun
bu yazıyı seni bitirmek icin yazıyorum
cok zamanımı aldın..
git artık kendi hayatına bak
bende kendi hayatıma
zaten öyle yapıyorum desene
senin icin pek degisen bisey yok

o zaman ben niye yazıyorum
bilmiyorum
beni cok etkiledin
bitircem
yalnız
hala duygularımı ifade edemiyorum
kadere inanıyorum
seni benden ayırdıgına
beni kadere sen inandırdın
baska bisey yapmazdı
hayatından cıkıyorum artık..
seni aramıycam..
biraz zor olcak biliyosun
heralde haberin olsa bilirdin
ama olmuycakki
artık herkes kendi hayatına baksın
sen bak ben bakamıyorum
sensizlik vurmus bikere
madem öyle karsıma cıkmasaydın
ama ben pisman degilim
seni tanıdıgıma pisman olmadım
kısacıkta olsa bunları yasamak
bana cok zevk verdi
seni bilmiyorum
bilememki
kalplerimiz tam bir olacagında
sen ayrıldın
nerden bilebilirimki
bilemiyorum özür dilerim
sen yoksun
bundan sonrada yok olcaksın
ne de olsa alıstım
alıstırdın beni yokluguna
ama keske alısmasaydım
seninle birlikte olmayı isterdim
ilahi bir asktı bu
şakayla karısmasın.
sadece seninle ilahi bir ask yasamak istemistim
ama olmadı
yarım kaldı
umarım bundan sonra mutlu olursun
bende deniycem
sensiz..
zaman acıları unutturrur, ama senin acını asla..
zamanla anlasma yaptın galiba
sanki seni bana karsı savunuyor
sevgilim..
artık dönmeni istemiyorum
ama isterdim
ama istesende dönemessinki
aklıma geldikce yazıyorum
sadece seni düsünerek
belki sonsuz bir yazı olcak
belkide hic bir degeri olmuycak
ama ne önemi varki
benim icin sen degerlisin
sadece sen
ama sende benim kadar degerimi bilsen
belki bunlar olmazdı
sacmalık yazmayı seviyorum
belki seninde katkın var
belki beynimi allak bullak ettin
ama sana ayırdıgım zaman fazla geldi
sonuna yaklasıyorum
bu seni son düsünmemdi
seni bu yazılara gömüyorum
umarım orda mutlu olursun
ama senin icin bikac satır yazcak kadar daha degerin var
onun icin sana elveda demiyorum..
artık sen benim icin bambaska biseysin
sadece asık oldugum bir yazısın
o eski sen degilsin
cünkü artık seni yazılara gömdüm
artık bu yazılardasın
yoksun...
istedigim kadar yazarım artık
nasıl olsa yoksun
seni kaybettim
artık mutluyum
cünkü aklıma gelmiyceksin
cünkü ben sadece bu yazıya asıgım
bu yazıya baktıkca seni hatırlıycam
ama varlıgını degil
bu yazıları
simdi elveda...
cünkü artık burda yazmak canımı sıkmaya basladı sevgilim
yapcak islerim var..
artık dierini düsüncem.

2 Yorum Yapin:

Adsız dedi ki...

bir yanlızlıktı benimkisi bir yok oluş bir bunalım herşeyden uzak kalmıştım kimsesiz bir yanlızlıktı benimkisi takılıp kalmıştım bunalım frenkansına hiç umudum yok yaşamaya dair bıktım artık ölüp öülp dirilmekten bir yol bulsam sonunda hüzün olmayan gitsem sonuna kadar ve bir yol buldum yürüdüm en sonuna kadar ama yine hüzün yine deli yanlızlık ve son bir söz ;tüm yollar sana ve sonunda sen olmayan bir yol daha

Unknown dedi ki...

bunu eski sevdigim kıza yazmıştım

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara