Her çıplak kadın fahişe değildir...

on Pazartesi, Şubat 19, 2007
Bunu akşam 600 kere hem tersten hem düzden yazın sonra da içinizden 200 kere tekrarlayın...(sonrada götünüze sokun diycek sandım) göreceksiniz ki hiçbirşey değişmeyecek ... çünkü önyargılı insanlarsınız ... yo yo bunu tekrarlayıpta değişenler siz alınmayın ben şiddetle tekrarlayıpta hala kafası almayanlara anlatıyorum...
Tamam kabul güzele bakmak sevaptır derler buyrun bakın ...
ama güzele sarkmak sevaptır diye birşey duymadım hayatta... biz kadınları biraz rahat bırakında yollarda rahatça yürüyebilelim ...

Hayır sen burda bu fotoları yayınladığına göre yollardada rahatça yürürsün diyen üstün zekalı güzel site gezgini lüzumsuz sakin sen var ya sen benim olmam gerektiği kadar psilojik tedavi görmelisin...Diğerleri yine alınmasın...


aşağıdaki resimlere 18 yaşından küçüklerin bakması sakıncalıdır sigara sağlığa zararlıdır...

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara