manyak bi herif

on Pazartesi, Şubat 19, 2007
Merhaba,

Evliyim. Ayak fetişisti ve köle ruhluyum. En büyük fantazim 2-3 sadist erkeğin karımı köle yapması, zorla ayak yalatması, tecavüz etmesi, dövmesi, aşağılaması, hatta ağzına işemesi.

Bunu gerçekleştirecek sadist ve güvenilir erkek bulamadım henüz. Aşağıya daha önceden başka bir siteye gönderdiğim karımla ilgili fantazimi ekliyorum. Lütfen benimle iletişim kurmak isteyenler için e-mail adresimi de yayınlayın. Size karımın çıplak resimlerini de göndereceğim. Çizgi romanlarda kölelik, tecavüz, aşağılama, ayak fetişizmi ve ayak ve seks köleliği konulu seçimle yaparsanız harika olur.

Görüşmek üzere,

Tolga

(durup dururken karına niye böyle seyler yapılmasını istiyosunki)

Merhaba, Ben köle ruhlu, mazoşist, ayak fetişisti bir erkeğim. Evliyim. En büyük fantezim sadist, azgın erkeklerin karımı köle yapmaları, onu hoyratça sikmeleri. Karımı yıllardır köle olmak için hazırladım. Ayaklarımı yalamaya, masaj yapmaya, elleri bağlı olarak sikilmeye, hükmedilmeye alıştırdım onu. Aslında sekse doymayan, sevişmeye bayılan bir kadın ama beni terk etmesinden koktuğum için ona başka erkeklerle ilgili fantezilerimi açmadım. Fakat bu fantezimi internette, chatte başka erkeklerle paylaştım hep. En sonunda bulduğum sadist ve azgın, aynı zamanda da sert ve eziyet etmekten zevk alan birisiyle ve arkadaşlarıyla bu fantezimi gerçekleştirmeye karar verdim.

(açsana delikanlı degilmisin)

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara