my paranoya

on Perşembe, Eylül 20, 2007
3-5 günde iki gündür kızların peşine düşüp yalnış minibüse biniyorum bu iyce paranoyaklık oldu bende yalnış minibüste oldugumu yolun yarısında farkediyorum üstelik gece yolculugu yaptıgımdan bu benim evin yolunu bulmam açısından çok tehlikeli oluyo çünkü geceleri belirli saatlerde arabalar oluyo ben öle gece yollarda boş boş dolanıyorum bunun köpeği var bilmem nesi var neyse gecen gene saat 8,5 ta duraktaydım çok hoş bi kız geldi annesiyle bekledim bekledim bunlar minibüse binince peşlerinden minibüse bindim meerse yalnış arabaymış tekrar aynı yolu geri geldigimde benim gitceem yere minibüs 11:45 te varmıs o saate kadar iki saat yolda boş boş dolaştım

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara