sevgilinize seks konusunda açılamıyosanız

on Pazar, Eylül 16, 2007
aslında bu konunun takipcisiydim arkadastan biparcasını almıstım bu yazıların ama sürekli devamını almak istiyodum yapamadım artık üctanesiyle idare etcez ama isteyen internette bulabilir simdi erkek kız farketmiyo aslında sevgilinizle yeni tanıstınız veya bayaa oldu sex konusunda açılamadınız iste bu sorularla onu cözceksiniz aşadaki(bu kelimede nası yazılır bee aşağıdaki cok banel aşaadaki bi acaip) olaya bu sorularla komik bi yerden girdiiniz icin olaya birbirinizin üstündeki utangaçlıı atcaksınız valla ben cok denedim işe yaradı herkesi çözer yanii bi başbakanı bile

iki elimle tutarım köküne kadar sokarım (çorap)
15 cm boyunda,ağza girip çıkmak zorunda girip çıktıktan sonra yıkanmak zorunda (kaşık)
15cm boyunda kıllı bişey ağzına alabilirmisin (diş fırçası)

cok basit bunu bi kız arkadaşınıza sorcaksınız o da cevap vercek..

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara