yinede zagala sen beni aslında beni zagalasanda zagalamasanda beni zagalasana

on Pazartesi, Kasım 19, 2007
karanlık..
spot ışıklar yanmadan önce, sahne karanlıktır.

insan..
spot ışıklar onu aydınlatmadan önce, insan sadece insandır.

karanlıkta kalanlar, ışıkları kıskanırlar ama o, insanı özler.
orda olmasının bir nedeni vardır mutlaka, ama o yalnızlığına kaçmak ister.
yalnızlığın yalnızlık olacağı bir yer, mutlaka vardır.

gel seninle bir adım atalım şimdi, ben gideyim..
emin ol ki, bir süre ayrı kalırsak, hiçbir şey düzelmeyecek..

olsun, ben biraz gitmek istiyorum..

kravatımı çözmek, makyajımı silmek, şişmanlamak istiyorum.
saçlarımı uzatmak, tırnaklarımı kesmek, taze fasulyeden bahsetmek.

kimin daha iyi olduğundan habersiz, artık en iyi olmak değil, en iyiyi almak istiyorum.

tercihlerimiz yolumuzu aydınlatır.

ışıkları, kadınları, alkışları, parayı, dedikoduları, araba anahtarlarını, soruları, olmamış cevaplarını sana bırakıyorum.

onları al.

alabilirsin, zor değil, spot ışıkları yandığında tavşana dönüşmüyorsan eğer.

neyse..

buralarda olacağım, size bakacağım, başkalarını sevmenizi izleyeceğim, mutlu olacağım,
çünkü ben de onları seveceğim.

uyuyamayanlar için, uyutmama televizyonu artık sona eriyor..
iyi uykular..

okan bayülgen, 29 temmuz 2007

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara