saçmalıklar ülkesii

on Pazartesi, Kasım 19, 2007
selam şeeyy şu hanii duraklardaki reklamlarda kenarları siyah olan yerler var yaaa aramızdan kaçkişi gidip her öyle gördüğü durakta oraya bakıp saçlarını tarıyanlardan vardırrr ben meselaa eee artık yapmayanda ögrenmiştir artık kullanır bu taktiğii çok iyi oluyo çok işe yarıyo hatta bazen bunu saplantı haline getirenler bile varrr kiii onlarıı hiç sormayıınn işte ben saplantı haline getirenlerdenim her durak arasıı mutlaka saçım düzgün olsada olmasada gidipp orda kendime bakarıımmm bi de bunu çaktırmadan yapmaya çalışanlar var kiii onlar felakett canım hic oraya girmeyim bu aynı şey gibi mesela hani şu süper zekii süzer gaziii :) teomanın çizgilere basmadan yürümeye çalışan insanları veya telesekretere konuşamayan aslında konuşmak istemeyen insanları akıl edipp bulmasıı gibii biişeeyy eee burdan ne sonucu çıkarcaz herşeyden bi sonuç çıkarmamız gerek miii yaniii burdanda bi sonuç çıkarmayı ver nolcak kiiii hayret bişey yaaa ıı ıhhh siz adam olmassınız mıı acebaaa acebıınaaa yeeee yuppiiii benim geleneksel yazı sonrası sıyırma seyleriiimmm viihuuuuu viiiyiihuuuu evrekaaa ne yazdımkiii hiçbişey dişe kovuguu bile doldurmaazz ama sen genede idare et seyırcııı biliyorumm yaparsıınn türk milleti olarak ufacık ekmekle bile gecinmeyii bilirsiinn hadiii benim emektar uyutulmuşş türk milletiimmm hep böyle devam ett ayakta uyuuu atatürkte zaten senin gibi bi millet kurmaya çalıştı 80 sene uğraştıı di miiii bravo vallaaa sen anca tv de dizi izle hadiii bakalııımmm benim akıllııı seyirciiimmmm bazen hiç hissetmeden böle yazı yazıncaa çokk utanıyorumm işte böle hiç hissetmeden sırf size yazı yazmak zorunda oldugum zaman yazı yazmaya çalışınca böle yeteneklerimden eksik bi yazıı cıkıyoo :)) ne yeteneiimm varsaa yinede siz idare edin bidahakine işallah güzel biseyy yazarıımmm bu arada ünlü birini elestirmek onun hakkında biseyler yazıp kendin cok bilmiş havasına girmek cok kolaydıır di miii ama ben öle bişey yapmadımkii sadece süper zekii dediimm belki son günlerde kendimi bozmus olmasından dolayı süzer gazii demisimdir amaa hattabelkide hic o kendinii bozmamıştıırrr bu kadar uzun ama bu kadar boş bi yazı olmaz be abiii ama burası benim degil miii istedigimii yazarııımmmm top benim yapmak istemedimmi kimseyi oynatmam okan bayülgen :) bazen sacmalasamda siz idare edin yaaa kurtarın beniii..

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara