on Pazar, Aralık 23, 2007
bayramı full alkol tüketerek geçirdim canım hala alkol istiyo yaa kahretsin ben bi keşim hayır alkol içmekten geçtim parası çok pahalı benim bütçem zor dayanıyo artık evde kendi alkolümü üretme yolları bulcam bulursam burda da yayınlarım çünkü alkol hayatta vazgeçilmez bişeydir yeterki kendini bilerek içip içip oraya buraya saldırmayasın hatta ben arife gününden başlamıştım içmeye arifeyide severim bizim mahallede oturur iyi biridir arife burdan sana selamlar beni unutma sevgilin falan filan bakıyim daha yazılcak bişey varmı bi düşüniyim şey evet yok galiba..tüm alkoliklere selamlar..aslında böle bişey yoktur alkol içmek bi özgürlüktür

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara