miss american dream=britney shoes

on Pazar, Ocak 06, 2008
içiyorum kafam güzel keşke dünyada böyle güzel olsa ben britney shoesi giymek istiyorum keşke dünya normaldede sarhoşken gibi güzel olsada bizde boşa para vermesek sarhoş olmak için çok ilginç bu çok önemli bişey diyıımııı seyırcııı bu arada britney spears ta son albümüyle bizim için tanrıçalaştı artık böyle bi bölüm oluşturduk uzun zaman başarılı iş yapana ve halk tarafından kabul gören kişilere tanrıça ünvanı vercez mesela britney spears neydi lan o kadının adı hani atv de program yapıyodu ya şimdi hangi kanalda ben ne biliyimmm hah esra ceyhan bebeğim beni niye bu kadar düşündürüyosun sen kötü bi bebeksin mesela okan bayülgen mesela müjde ar bebek öptümm yeaahhhh biz dünyanın kanalizasyon altındaki insanlarıyız biz dünyanın fareleriyiz yeaahhhhhh ben şimdi elimi yedim yeeaahhhh keşke çok ünlü bi gasteden bana yazarlık teklifi gelse gördügünüz gibi yetenekliyiimmmm ahhhh kendimi ne kadar çok övüyorum bebek sen burda beni beleş okuduguna şükret param çıkışmadı melek yürüyerek geliyorum sabret bu rapci yazısını benim rapci arkımdan gözüktüm hoşuma gitti ne olursa olsun rapci olmayız rockcı olmak her zaman yüksektir neyse ne diycektik bisey diycekmiydik düsüncelerim gelecek zamanda varmıydı yoksa ben yazdıgımdan itibaren geçmismiydi sen bunları düşünedur yeeeeee al bu sana yazı.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara