yandaki arkadaşımın kardeşine köpek gibi aşığım

on Pazar, Ocak 06, 2008
yandaki aşkımın kardeşine köpek gibi aşığım ve bunu bilmiyo aşkım saçını kızıla boyatmış (bu haberi babamdan alıyorum) ve ona köpek gibi aşığım bunu nasıl anlatcam bilmiyom ve ona ben köpek gibi aşığım ve çişim geldi ne yapcağımı bilmiyorum ben nasıl bu durumdan kurtulcam ve ben bunu bilmiyorummmmmmmmmmm kardeşine rastlasam bu durumu anında açıklıycam ve ben bunu bilmiyorummmmmmmmmmmm................ben sadece nirvananın konserini dinliyorum ve onun beni facebokta eklemesini bekliyorum....nirvana sen benim hayatımsın.özellikle kurt cobain.(isin garibi yandaki arkadaşımda kız ve ben onada aşığım)

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara