on Pazar, Şubat 10, 2008
herşey sarhoş olmadan önce başlamıştı annem odamdan içeri girdi ve bana bir sakız verdiki ben parmaklarımı(haha parmaklarını desem nolcak şartmı illa kendi parmaklarımı sahiplenmem) yiyen birisiyim parmaklarımı yememem(memememem) için olaydan koptunuz sakızı parmaklarımı kemirmek yerine azım mı yoksa ağzım mı meşgul olsun sakız çiyniyim diye verdi üstelik sakızları çok severim favorimdir erkek olmama rağmen en çok sevdigim şey sakız çiğnemek artı bunun sadece kızlara yakıştırılmasına çok kızıyorum çünkü ben bazen bi başladımmı kolay kolay sakızı azımda bırakmayanlar hatta onunla uyuyanlar dünki çiğnediği sakızı azından hiç çıkarmadan ertesi gün yine çiğneyen- düşündümde beniim bu y ile ğ arasında problemim var mesela yazarken sürekli karşılaştım çiyneyen diycektim imla doğru olsun diye çiğneyen dedim veya gine diycektim ama yine dedim galiba öylemi dedim bi bakiyim evt neyse -lerdenim aslında hatta kız gibi çığnarım hatta kızdan daha beter çiğnarım yani erkek sakız çiynamaz böle bişeymi var paşa paşa çiynar benim gibi veya bi başkası gibi neyse hikayemize geri dönersek artık aklı başında yazmayı düşünüyom neydi konu unuttum bak şimdi bi daha başa bakalım olamaz böyle bişey yaa üç defa daaldım konuyu unuttum başka leylere baktım bi daha bakmam lazım başa en son indis adında eski dostumun mesaj atmasına cok sevindim ona bakıyorum bak şimdi öyle saçmalıkki ikinci kestiğim yerle ilk kestiğim yerin arasınıda unuttun en iyisi bir daha baştan okuyum yaa ben harbş olayı kaçırdım kusura bakmayın...

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara