on Pazartesi, Nisan 21, 2008
adımı ölüm koymuslar
kendi kendime bir blog sayfasıında ölürken
ve kulaklarımda en sevdigim şarkı cınlarken veya tınılarken
ölüm nedir ki diye düşündüm
aslında varmıdır
tabikii var
ve yavas yavas öldügümü farkettim
yavas yavas yaslandıgımı
ölüme daha yakın oldugumu
hayatın uçurumlarında
ölmek ve sonsuz olmak
veya başka boyutlar icinde dolasmak
ama en önemlisi sevgilim sen olmadan dolasmıycam asla
hayatımda hep sen olacaksın da
sen bana söz verebilecekmisin bunun icin
diye kendine sordugunda
cevabını cok merak ediyorum
cünkü senle ilgileniyorum
ama yinede
ruhum tamamen bütün şeylerden soyutlandığında
o zaman nasıl olsa kendime göre birisini bulurum
çünkü ruh iken güzellik çirkinlik kötü düsünceler vs olmuyo
kesin birini bulurum
ve ben seni cok seviyorum...

-------------------------------
askın sayfasında ölmüsüm
kendimi bulamıyorum
yokolmusum askının icinde
askın beni dünyaya baglayan
dünyada yasamama neden olan
olmasaydı coktan ölmüstüm
antidepresanların icinde
yinede seni cok sevsemde
askın benim icin bir vesvese

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara