on Pazartesi, Nisan 28, 2008
baktım çok kişi giriyo kendimi bişeyler yazmak zorunda hissethtim simdi sey bugün icip yazamıycam kusura bakmayın dişimi çektirdim yirmilikmis bu yirmilik disler genelde yirmi yasında cıkıp cabuk çürürlermiş haberiniz olsun ilerde mutlaka çektirmek zorunda kalıyosunuz belki protez falan yaptırırsınız ama yani bu yirmilik dişlerden dişçiler çok para kazanıyo iki tane üst dişlerimizin içeri doğru en baştaki dişler iki taraftada iğne vurunca spreyde sıktı igneyi soktugunda hissetmedim ama ilacı icine enjekte edince yinede acıyo üc yerden vurdu bir de şey aslında ben şey yazcaktım bu yılın boddahnirvana modası şey olcak maalesef erkekler için yandan yani faul denen kısımda oraları tee aşaaya kadar uzatıp bikaç hafta hic kesmiyceksiiz eski modadakiler gibi ve uzadığında elinizle hep oynuycaksınız yan faulleri biraz uzatıp büyütceksiniz yani

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara