hey noktası

on Pazar, Nisan 20, 2008
aslında bu yazının bu yazımla aslında bu başlığın bu yazımla bi alakası yok olmuycak ama ölesine geldi aklıma yazdım neyse biz konumuza dönersek bugün cok yakın bi arkım nisanlandı hayatımda ilk defa bi kendi başıma birey olarak bi yakınımın düğününe gittim ve oynadım malum olarak hayatımda ilk defa olduğu için bayaa heycanlıydım hemde çok çünkü hayatımda bi ilkti ellerim bile titriyodu neyse ben aslında tam saatinde girdim girdigimde sanki nişan falan yok gibiydi kimse gelmemiş sonra yavas yavas birileri gelmeye başladı ve ordakilerden sadece arkadaşımı tanıyodum hep aile çoluk çocuk anne baba vesaire sonra aslında erken geldiğimi farkettim çıktım dedim madem heycanlıyım kafayı bi cilalıyım belki heycanım gider 1.5 lt lik skol içtim onuda içcek bi yer bulamadım büfecinin sardığı siyah poşete gizleyerek ve bir an çevremde pet şişeyle su içenlerden cesaret alarak milletin otobüs beklediği aksaray durağında sote bi yerde yani büfenin hemen yanı çaktırmadan içmeye başladım pet şişeyi kara poşetle sakladım ve ordan burdan çekinerek zar zor içtim aslında tuvalet aradım bi tuvaletin tuvaletinde (ne demekse) hepsini içip atıcaktım wc bulamadım aksarayın göbeğinde neyse yarısını bitirdiimde hafif deişik şeyler hissetmeye başladım sonra komple bitirdim artık yolda yürürken hafif yan yürüyodum sora artık 8e doğru girerim heralde herkes gelmiştir dedim ve yavaş yavaş olay mahaline doğru yürümeye başladım sora aslında daha çok şey oldu arkadaşımı fln bekledim(nişana gelen diğer arkadaş) beraber girdik ama sonuçta keşke içmeseydim çünkü hiç iyi olmadı ot gibiydi aslında kötü oldu nişanlanan arkadaşımı iyi sahiplenemedim ve ot gibi geçti :)

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara