madem sarhoş yazılar yazmak ben şu an sarhoşum

on Cumartesi, Nisan 12, 2008
size şunu söyleyebilirim insan sarhoşken bile kelimeleri seçmek için özeniyo neyse size somut bişeyler vermem gerek umarım bulabilirim aslında ben bunların ögreticisi falan degilim neyse eeee şeyyy mesela çok önemli biri sürekli öğrendiklerini veya gördüklerini cd'ye veya dvd'ye kaydediyo ve ben hiçbişey bilmiyom... :)

36 Yorum Yapin:

Adsız dedi ki...

senden de böyle bir yorum beklenirdi bi tek karısık tuhaf yazan kendim sanırdım megerse sende varmışsın

Unknown dedi ki...

üzüldüm bak şimdi bende kendimi özel hissediyodum ay viş aym sipeyşıl

Unknown dedi ki...

ben robert kolejine gitmedim bilmiyom aklımdan o espriyi yapmak geldi:)

Unknown dedi ki...

hem yanlış yazmışım be ay viş ay speyşıl olcaktı galiba gecende birinden gördümde benim orjinal fikirim degil but ame kriip :)

Unknown dedi ki...

hahahahahahahaha
yaa biz heryerde bunu yapıyoz diger sayfalarda da sanki senin sitede yapmıyoz :)

Unknown dedi ki...

yaa biz en iyisi msneye kaydedelim
hahahahahahahaha

Unknown dedi ki...

ay dur bi be islerimi hallediyim senle urasmaktan:)
yaaa bu arada ilk bloggerdan baslayıp ısık hızıyla msn'ye kaydedenler biz olcaz galiba :)

Unknown dedi ki...

bu arada bende ışık hızıyla cevap yazan blog sahiplerindenim z önce site dedim özür seninle ne ortak yanımız cıktı yoksa daha da mı ileri gitsek... :)

Unknown dedi ki...

ama okuyularına böyle bi hizmet vermen güzel anında hizmet ediyosun.

pudra dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

:) ya eskiden shoutbox vardı tutmadı kimse bisey yazmıyodu kaldırdım bu arada rezillige dogru gidiyoz galiba ama ne fark yapar:)
hazır burdayken seninle blogun hakkında röpörtaj yapalım:)

Unknown dedi ki...

ay bi de benim bloguma hiç yorum gelmez derler şuraya bak :) bu arada gerçekten hiç gelmiyooo :))) bulmuşken seni kaçırırmıyım hahahahaha

pudra dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pudra dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

rüyamda 36 post görmüştüm demek ki bugünmüş şaka şakaaa:)
şeyyy şimdi sana gelince bunları hiç yukarı bakmadan yazdım çok hızlı yazarım ya biz bu hızlı yazanların nedir bu çektigi bunu yüzünden hep böyle uzun sayısız yorumlar yazıyoz kardeşim:)
ya bekleme cok acı cok can sıkıntısı bisey hele benim gibiysen senin yine okurun var:)
ya o yazı gercek ekşi sözlük oraya link verdigi icin genelde ordan gelenler yazar sen yazma bosver:)

pudra dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pudra dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

ay bi çiş molası:) biz naptık ya 25 yorum oldud hepsi bir yorumdan başladı
ay sen cok komiksin yaa :)))
ama bazen degil hep youtubedeki yorumlar cok komik oluyo gülmekten çatlıyom evet bende kontrol etmeden yazıyom cogu yazdıgım konu bundan cıkıyo
evet
şeyyyyy
evet :)

Unknown dedi ki...

ama dizi gibi oldu insanlar canı sıkılmadan okuyabilir bu arada başlığa dair bi yazı aklıma takıldı madem sarhoşsun boşver coşsun biz senle napalım biliyomusun aynı gün sarhoş olup bloglara sarhoş konular girelim:)

pudra dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

ama dizi gibi oldu insanlar canı sıkılmadan okuyabilir bu arada başlığa dair bi yazı aklıma takıldı madem sarhoşsun boşver coşsun biz senle napalım biliyomusun aynı gün sarhoş olup bloglara sarhoş konular girelim:)

off biraz tekrar giriyimde biraz dinleniyim

pudra dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

şaka maka biz nereye gidiyoz:)
:)))
ok
ya insan sarhoşken çok özgür oluyo ruhu tertemiz yazılar yazabiliyo olmak istedigin gibi yazıyosun ben bunu keşfettim bazende yoldan çıkıyosun tabii blogda özel sarhoş anlarımdan yazılar koyuyorum

Unknown dedi ki...

yoruldun muuu :)))
ben itiraf ediyim yoruldum galiba
:)

Unknown dedi ki...

o degilde bizim mailler nolcak paso yorum birikti :)

Unknown dedi ki...

gel senle sarhoşken bi gün dünyayı kurtaralım:)

pudra dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pudra dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

evet napcaz bende bilmitom tamam mı devam mı:) tatam mı deyim devammı deyim ne deyim :) a mı deyim b mi deyim c mi deyim d mi deyim ne deyim bu arada senin sitedeki yorumda yazdıgım sey aklıma geldi ilustrasyon ben şeyime ulaştım yani 36 yorum:)

pudra dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

okiş ben birazda senin siteye saldırıyımmm :) yani yorumlara

Unknown dedi ki...

şaka ya rüya müya yok

pudra dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

ya biz harcanıyomusuz be burda kendimizi bulduk biz aslında bilinçaltımızda yorum çocuuymuşuz :) yazmayı bırakıcam artık arkadaş paso sitelerde yorum yapcam deermişiiimmm :) ok

pudra dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

bi cafe crown arası:) isim neydi pudra bi seyi tamamlamadan bitirmeme merakına bayıldım ok işallah takipleşiriz artık

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara