skoll'de ki faiş ipnelik

on Çarşamba, Nisan 23, 2008
biliyoruzki günümüz gençlerinin en ucuz sarhoş olma şekli 1.5 lt'lik skoll bira genelde alkol satışının serbest olduğu ender marketlerde dia&endi&şok vs gibi ki yakında böyle marketler bulmak cok zor olcak heryere dini marketler açılıyo yazık istanbul sana daha çok zorluklar yaşıycaksın işallah biri çıkar düzeltir fiyatı ilk başlar 4.900 ken yazla birlikte 4.45'e düştü ve herkes bu fiyattan içmeye başladı bende dahil ama geçenlerde istanbulun merkezinde fındıkzade yusufpaşa arasında işlek caddedeki yol üstünde olan bi tekele girdim skoll aldım ve şok oldum tanesi üç milyondu hemide buz gibii aldım içtim hiç bi tad farkı yok ilk başlarda dedim heralde bu da skollun sahtesi neyse aynı skolldu şok oldum düşünsenize sadece 3 milyon peki niye hala merkezde 3 milyonken merkeze uzak tekelcilerde ve marketlerde 4.5 civarı şaşılacak bişey.
23-04-2008

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara