annemle benim moda çatışmam(ay ne doğal bi topic oldu)

on Cuma, Mayıs 09, 2008
bu yazıyı hikayeden gircem yani girmesemde olurdu da neyse şey bu arada ben bugün iki liseli tavladım ama peşine koşmadım neyse anneme o kadar dedim böyle bi moda varmış yani ben biliyom zaten sizi küçümsememezlikten, bilmemezlikten geliyom ikincisini söylemiycem ilkini söyliycem diğerini siz kendiniz bulun siyah ayakkabıyla koyu renk çorap giyilir ama ben bunu annemle bir türlü anlaştıramadım annem hep açık renk çorap almış nerden bilsin modayı elinde bitane koyu renkli çorap yok dışarı her çıkışımda pikachu gibi köylü çocuğu gibi rezil oluyom açık renkli ayakkabıyla da açık renk çorap giyilir neyse

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara