on Pazartesi, Mayıs 12, 2008
şey diycem geçenlerde bahsetmiştişm annem hep açık renk çorap alırmış geçen gün beraber pazara gittik tabii benimde ayakkabı siyah benim insanların yanında karizma sıfır biyere oturunca çıkıyo çoraplar amele gibin geçen gün annemle durumu çözdüm 500bine çorap aldık o gine açık bi renk çoraba yöneldi ben yok dedim siyah olcak aldıımız çorapta 50binlik ama yarım adidas marka fln yaniibiraz şekil bi çorap annem dedi neden oymuş ben durumu anlatmaya çalıştım ama anlamışmı bilmem sonra neden hep açık renk aldığını öğrendim koyu rengin yıkanınca rengi akıyomuş siyah felan yok yaa bunun için beni harcıyon yani heryerde amele gibin dolaştırıyon dedim ben karizma bi .çocuum dedim şekkilli bi çocuum çoocuumm dedişmm ben nirvana dinliyom dedim neyse...

1 Yorum Yapin:

Adsız dedi ki...

benim kendi sayfam var bile simsiyah dermisim hahahahaha

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara