A$k Mektubu

on Pazar, Kasım 30, 2008
Canım Sevgilim Incesticide;
Bu mektubu sana Istanbul dan yazıyorum..Seni ne kadar sevdiğimi bilemezsin.Eski günlerimizi
unutamıyorum.Seninleyken dinlediğimiz Cennet şarkısı çalıyor ve ben şuan da o şarkıyı
dinliyorum.Mazimiz geliyor aklıma.Çok üzülüyorum sevgilim..Bana verdiğin sözler,ettiğin yeminler,bir türlü
çıkmıyor aklımdan..Hani bana söylediğin Kalbim lafı var ya,işte o benim hayatımı değiştirdi

Seninle
geçirdiğim günler geliyor aklıma. 26 yıldır boş yaşamışım.Bana hayatımın en güzel günlerini yaşattın.
Farkında mısın sevgilim? Bugün beni terk edişinin 45. günü.Sana Yalanci Yarim diyeceğim ama dilim varmıyor..Diyemiyorum..
Bir gün kahvaltı yaparken kafana şeker kasesini fırlatmıştım.Sen de ani bir
refleksle eğilerek tehlikeyi bertaraf etmiştin ve bana vuramadin demiştin.Ama arkasından gelen reçel
kavanozunu hiç hesaba katmamıştın sevgilim.Yüzünden süzülen reçel ile çok tatlıydın.

Incesticide; Seni her zaman çok sevdim ve sevmeye devam edeceğim.Seni hiçbir zaman unutmayacağım
Ben yalnızca sana bağlı kalacağım (sen başkasının olsan bile) Beni terk ettiğin gün Makarna almıştım.
Üzerinde 30 gün içerisinde tüketin yazıyordu. Bugün 45 gün olmuş ve ben o Makarna i yedim s
Gerisi Allah'a kalmış...Ölürsem seni çok sevdiğimi,senin için hayatimi bile feda edeceğimi unutma.
Bu arada sakın mezarıma gelme!!!

Son olarak; Seni Seviyorum seninle bir ömür yasamk istiyorum Incesticide

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara