havaalanlarindaki mutluluk heycan dalgasi

on Cumartesi, Kasım 22, 2008
evt simdi havaalanindaki durumlarimizdan bahsetcez yalniz benim kafam cok guzel acaba neden ne zaman havaalanina gittigimizde o kadar heycanlaniriz icimiz yasam sevinciyle dolar en depresif en intihar etme duygusuyla dolu olsakta havasindan mi suyundan mi heralde bi kere cok teknolojik bi yer ikincisi sevdiklerimizi goruyoz ucuncusu hayatimiz hic bos kalmiyo hep ek$In hep heycan 4.cusu ucak gormek cok romantik ustelik icinde bedava kalabiliyon bi ara dusundum hic ev kirasi vermesem sabah ise gitsem aksam gelip hava limaninda kalsam sabahlasam sicacik kisin sicak yazin serin tuvaletler cok luks havaalanlarini cok seviyorum gokte ucak gormeyi cok seviyorum ucagi cok seviyorum orda hayatim hep kosusturma icinde geciyo iyiki varsin. ayrica havaalaninda ucaga binerken(ucaginizi beklerken) gunesin batisini izlemek harika dusunsenize koltuga oturuyonuz karsinizda gunesin batisi hava hafif kararmis en sevdiim buu ayyy insanlar cok luks giyinmis birbirinden guzel insanlar vesaire havaalanini seviyorum.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara