on Pazar, Aralık 21, 2008
bir kadın kocası uzaktayken baska bir erkekle görüsür o erkek onu reddeder ama gerçek aşkıdır ve kadın şöyle der bana karşı sorumlu olduğunu hissediyorsun heralde hiç gerekmediği halde tabi buna imkan yok ve erkek birkac gün sonra derki senden resimlerini kitabıma yapıstırmanı istiyorum onları simdi istiyorum bundan onur duycam ve kadın dediklerini yapar kadın diyor ki kitabında bende varmıyım bende olmak istiyorum gelmiyormusun hayır eve gitmem gerek, hadi gel, lütfen bayan cliftın, gelme, galiba kitabım hala sizde tesekkür ederim birgün uyanır ve ertesi gün kadın yanına gelir erkegin suratına sıkıca bir tokat atar ve ona vurmaya başlar ve çok arzulu bir şekilde sevişmeye başlarlar adam kadının elbiselerini yırtar ve sonra diker... böylece aşkları başlar...erkek sorar en nefret ettiğin şey yalancılık peki ya senin sahip olmamak birine ait olmak burdan cıkınca beni unutmalısın...

kadın adama resimler verir adam kabul etmez pek güzel degil diye ama kadının evli olmasına ragmen gercek askıdır ve adam kadının kocası oldugunu bilir ve kadın der kü : ve gider adam arkasından sap gibi bakar burdan anlatmak istedigimiz galiba eski dostunuzdan gercek askınız olmuyo sadece hayat arkadaşı

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara