Gerçek Aşk

on Cumartesi, Aralık 06, 2008
bu yazıda aşktan bahsetcez aşkta hep gerçek aşkımızı ruh ikizimizi ararız ama onu bulmak çok kolay değildir bence onu bu dünyada ödüllendirilmiş insanlar bulabilir yani gerçekten çok zor bişey mesela gerçek aşkınızı ruh ikizinizi bulamadınız eee nolcak olcak bişey yok insan iyi anlaştığı biriylede evlenebilir illa gerçek aşkının olmasına gerek olmayabilir ben bunu zenginliğe benzetiyorum mesela bu dünyada zengin olsak elbette ki hepimiz mutlu yaşarız hepimiz zengin olmak isteriz ama durumumuz orta halli oluncada mutlu olabiliyoruz yani illa gerçek aşkı bulamadıysanız zorlamaya gerek yok bence hani en azından bekar kalmayın ama benim yüzümden kimsenin gerçek aşkını bulammasını istemem yine aramak isteyen arasın zorlasın ve ben burdan kendime aşk mı artık yok aman diyorum şarkısını gönderiyorum birgün belki hayattan geçmişteki günlerden bir teselli ararsın bak o zaman resmime (sil akan o yaşları kısmını koymuyorum çünkü ben acı çekeceğime karşı taraf acı çeksin o resme) nasıl bir paranoyağım lan ben.

Ana Konu*:yani illa zengin olmamız gerekmediği gibi illa gerçek aşkımızıda bulmaya gerek yok nedenlerinden bahsedersek
1.Burdaki hayatın öbür tarafta faydası olmayabilir yani burdaki aşkımızın öteki tarafta bütün ruhlar saf halde oldukları için bir anlamı olmayabilir.
2.yi siz getirin...

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara