yani en azından ben öyle diyorum

on Pazartesi, Aralık 22, 2008
hayatını ***min aşkı benim hayatımı **** bir gün bende senin hayatını ****em ya hep diyorumki buralara cocuklar gircek yazmıyım ama dayanamıyorum aşağıdaki bukadar güzel yazıların birilerinin bişey bulacağı yazıların yani en azından ben öyle diyorum üstüne böyle birşey yazmak ne kadar sağlıklı sonra onlar ilk bu yazıyı okuyup alttakileri okumadan direk tüycek ama ben yine yazıyorum çünkü canım acıyo...

heralde bu yazıları 1 sene sonra okuduğumda yanımda güzel bir aşkım olduğunda bu yazılara çok gülcem yoksa bu markus talihim yani kötü talihim hep sürcek mö...

yukardaki mö milattan önce degil yani mö mi yerine kullandım hani bu halde bile en acı cekiyorken hala kendimle dalga gecebiliyorum hesabıı caktın sen onu

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara