bu da bonus

on Pazartesi, Aralık 22, 2008
sevgilim seni bekliyorum karanlıkta daha ne kadar beklerim ne kadar, ates coktan söndü üsüyorum cok üsüyorum dısarı sürünmeye calıstım günes bedenimi kavurdu
fenerin pillerini bunları yazmak icin harcadım ölücez ölücez sevgimizle dopdolu olarak ölücez güzellikleri tatmıs ruhlara girmis olarak akıntıya karsı yüzerek magaralara saklanarak tıpkı bu magara gibi vücudumdaki bu eseri sakın silme tıpkı haritalardaki gibi onları tasımak istiyorum öyle ölmek istiyorum gelip beni burdan cıkarıcağını biliyorum herzaman seninle böyle biryerde yürümek istemisimdir dostlarımızla haritalarımız olmadan ışık çoktan söndü bunu karanlıkta yazıyorum kadın ucak kazasında ölür adam gelip kadını mağaradan çıkarır ama adamda sonra yanarak ölür ikisininde ölümü uçak kazasından gelmiştir yalnız adam aşkına bikaç aylar sonra kavuşur...

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara