ask acisi - karmakarisik bir siir

on Cumartesi, Şubat 07, 2009
dongel gonlum kerhaneye dondu
cok aci cekiyorum
sensiz ben yasiyamam
nolur ya da allah alsin canimi
ask olumden betermis
don gel canim don gel
don gel canim don gel
nefes alamiyorum sensiz
sensiz aldigim her nefes tanesi fazla
canim aciyor canim aciyor
kalbimi aldin beni oldurdun oyle gittin.
sevemiyorum baska
olumum senin elinden olcak anla
hep olumu dusunuyorum
aldigim her nefes fazla geliyor
keremden beter oldum
sensiz burda can cekisiyorum
fenalardayim hahaha
don geri gelde kurtulayim
sensiz hayat beni sarmiyor
onumde bir karanlik yol
benimle gelirmisin
zemini mecul bir yol
yanimda yururmusun
gonlumun ay parcasi kalbimi dinlermisin
ilahi bir asktir bu sakayla karismasin
hic bir kimse anlamaz beni snein gibi
hic bir kimse inanmaz bana senin gibi

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara