hayattan hic beklentim kalmadi olmek istiyorum

on Pazar, Şubat 15, 2009
boyle baslikmi olur lan bu kadar hard evet hayattan hic bir beklentim kalmadi olmek istiyorum beynime bir silah dayayip tetige basmak ne guzel olume ozendiriyorum dimi ama benim cektigim acilari kimse bilmez gercekten cok aci tabikii tecavuze ugramadim baska seyler bir erkek olarak ama cok aci kalbim dayanmakta zorluk cekiyor artik bu hayati anlayamiyorum artik bu hayati sadece beynime bir silah dayayip tetigi cekecek kadar anladigimi saniyorum yavuz cetin gibi vesaire zaten ne onemi var ki yasamiyorum yasamaktan zevk almiyorum yasamaktan aci cekiyorum atin lan beni denizlere yakin basin benzini amxna koyim su doken itfaiyenin amxna koyim su veren itfaiyenin amxna koyim ne guzel yanarim ama bir kutlama agaci gibi gercekten cok guzel yanarim vucuduma guveniyorum artik yasamaktan aci cekiyorum ama hala yasiyorum burda bitirmek okuyucuya kahpelik olur ben hickimseyi arkasindan vurmam biliyomusunuz(kadir inanir kanunlari) bana bu hayatta bir arti getirirmi hayir tipki bazi yaptiginiz iyiliklerin havaya gitmesi gibi ama havayami gidiyo hayir yukarda birikiyo ama biriside benim beynime bir silah tutsa ateslese cok iyi olur ulan yoksa bomba imha ekibinemi girsem ordami calissam olum tehlikesi var belki bir bomba patlarda kurtulurum nerde bende o sans aci cekiyorum ulan yaniyorum cozum ne cozumu yok hayatta bana Tanri bir cozum versin diyorum vermiyor cekiceksin diyor ama nereye kadar cok buyuk acilar en buyugunu cekiyorum belkide ben oyle saniyorum belkide alkolun etkisiyle daha sacma seyler yaziyorum ama tek bildigim cektigim aci cok buyuk yazamam hayat yazmama engel oluyor oluyorum lan boyle aci ceken birinin yazisini okumak ne guzel eglenceli degil mine guzel zevkli.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara