kafam guzel degil ama yazayim bakalim

on Pazar, Şubat 15, 2009
salak okan bayilgen isallah bu gece sevgililer gununu esiyle yatakta kutlamazda guzel bir gece geciririz derken o yine esiyle sevismek yerine bizle sevismeyi secmis ve bant yayini yerine canli yani baris manco gunu yapmis hala canli yayinda ben biraz sikildim sanki vazgectim izlemekten cok tuhaf duygudur her hafta basindan pazartesiden itibaren heycanla beklerim benim icin sevgili gibidir ama bazende boyle bilgisayara degisirim iste cunku icki aldimda sevgilimle sevgililer gunu aslinda biz sevgililer gecesi muhabbeti yaptik icemedigim icin yeni biraktim muhabbeti ve ickiye basladim baslamadan once bir on dakka okani izledim ay sikici geldi be sIkIcI yani amerikan klavye oldugu icin kusurumuza bakmayin zirt birt duzeltemiycem nerde kaldik konuyu cok dagittik lan valla unuttum evet ben icmek icin okan bayulgeni biraktim gercektende sikici olcak gibi geldi baris manco haftasi o cok buyuk biri ama boyle gununu yapinca sikici oluyo ama eminim sikici olmaz yasa sen baris manco kafam guzel degilken dusuyorum bu notu biraz edebiyatistik olsun ulan turkceyi katlediyorum... haa bu arada okan bayulgen yine filozoflugunu kullanip sevgililer gunune karsi cikiyo ulan bir gunmu olur diye tipki bunlar yasam cizgileri yuzumdeki kirisikliklara ne estetik yaptircam lan demesi gibi sen bir de kadin olsaydinda gorseydim seni ey yavrum benim bol keseden atmasi guzel sanki bir filminde yola cikip uzun siyah pardesu giyip what is matrix lan demesi gibi dunyada heralde bundan sacma bi yazi olamaz butun sacmalik edebiyatlarimi kullandim mukemmel bi sacma yazi olsun diye bu da bi basari...

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara