lutfen benden intikam alma

on Cuma, Şubat 20, 2009
daha ne kadar yasayabilirim sensiz
zaten oluyum
sensiz yasiyorum
oldur benide gom irmaga
ne olur
ne yaptim ben sana
ne olur
oldur benide gom irmaga
ben hep askina mahkum olmaya hazirdim
her zaman sana iyilik yaptim
ama cevrende hic farkedemedin
lutfen beni affet
senle yasamak istiyorum
olamaz mi yani
evet olamaz
ama ne yapabilirim
sana kavusamadigim icin olmek zorundamiyim
oyleyse yasamak yerine olmeyi seciyorum
lutfen artik bitsin bu aci
sensiz yasamak cok aci
ben sensiz yasamaya gelmedim bu dunyaya
Allahim`dan rica ediyorum
sensiz alsin canimi
ben bir kopegim
kopek gibi aci cekiyorum
belki ondan da daha buyuk
lutfen olmek istiyorum ama
hayatimi al
ne yaparsan yap
beni oldur
ben boyle acilara aliskin degilim
sensiz oluyorum
bana en buyuk mutluluk verilsede
sensiz kabul etmeyi reddediyorum
ve sensiz cehennemde yanmayi seciyorum
sen beni kesfetmesende
seni benim kadar sevemiycek biriyle hayatini birlestirsende
yak beni
bir kiprit cal
vucudum cayir cayir yansin
oldur beni
ya da hic farkima varma
ben zaten oluyorum
hergun
sen benden haberin olmasada
senin icin olurdum
Allahim yasamak istemiyorum
ne olur al canimi
boyle yasamaktan sa
ama almassin
illa yasatcaksin
askim kalbimi al lutfen
aldin zaten
beni yasatma
ben bu hayatta hic yasamayi haketmiyorum degil mi

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara