sacmalama

on Cuma, Şubat 13, 2009
seni koruyamam cunku sen baskasininsin seni seviyorum ama kalbime bir bicak saplandi oluorum intihar ediyorum insanliktan sogudum kendimden geciyorum ozlemisim seni birtanem gel dondur beni bu yollardan ac beni bu sevgimizi paylas inan sana cevap vercem oldur beni beni koynuna al deli oldum ama lutfen gecti deme senin icin olurum ya lutfen biseyler yap gozyasini sil benimle ol(benim hayatim kaydi baskasinin kaymasin) ben senle olumune beraberim al beni saril bana seni korurum kollarimda korkma yilgin ruzgarlarini silcem mutlu olcaz dort yanimda ucurumlar paramparca bir hayat cildirtan yalnizliklar ve melankoli senle topla beni carp uzaklarla ekle sensizligi bol saatlere ne kaldi dort yanimda ucurumlar..

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara