sex icin evlenmek

on Salı, Şubat 17, 2009
mesela karsinizdaki insan oyle bir insanki tahrik oldugunuz butun vucut olculerine sahip ben mesela buyuk goguslerden hoslaniyorum felan ay utandim ve karsimdaki bunlarin hepsine sahip ve beni asiri tahrik ediyo ben onla sirf dunyadaki tahrik oldugum vucut olculerine sahip oldugu icin evleniyorum ve hevesimi alana kadar onla beraber oluyorum 3 sene veya 4 sene sonra bosuyorum hevesimi alinca gercekten boyle evliliklerde var insan esini iyi secmesi lazim hem kadin icin hem erkek icin vucudunuzu kullandirmayin ama erkek cok cakal bir kere aklina koymussa kanip mutlaka dediklerini yapiyosunuz.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara