dünyadan fazla bişey istemiyorum sadece bir alkol ve yatacak yer.

on Pazar, Mart 22, 2009
dünyadan fazla bisey istemiyorum bir alkol ve yatacak yer 24 saat hergün içebileceğim alkolumü karşılasın yeter aşktan nefret ederim ve kendimi beğenmem bugüne kadar bütün büyük aşklarıma kavuşamadım ve artık aşka inanmıyorum yanında iyi partnerlik yaparım cok uyumluyum sana çok uyarım insanlarla çok iyi anlaşan biriyim çünkü çıkarım yok aşktan vazgeçtim ve bu gülümü sana veriyorum beni kabul edermisin? ömür boyu senin yanında dururum ve seni hiç terketmem. beraber akşamları tv izleriz gezeriz uyumluyum yani sadece yaşamaktan vazgeçtim beni sen anlama yeter.

(bu olaya iki konuyu birden karıştırıp tek konu yaratmak deniyor.)

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara