on Pazar, Mart 01, 2009
kalbimi kesip kendimi oldurmek istiyorum ama ne mumkun mina koduumun hayati beni esir al mis anne beni içine geri al anne* yaşamak istemiyorum anne direk cennete gitme istiyorum anne

annem : oğlum yanlış adrestesin git Tanrı'ya yalvar seeni içime koyup dünyaya o roketledi hahahaa lafa bak roketledi sanki kozmonot sanki uzaya fırlatılmış sanki fırlatılmış bir sahiplik duygusu sanki bir i iyelik eki sahiplik eki duygusu falan filan ah ulan öss çok fena çakmıştım anne yaaaa.

* eskiden böyle bir sapık vardı böyle bir şarkı söylüyordu savaşlardan falan bahsediyodu zaten tipide kayıktı böyle bir şarkı vardı esinlendiğim yani kaynağım kıç değil o kel hasta ruhlu adam hahahaa adamıda hasta ruhlu yaptım iyimi aslında bu adamla Hasta Ruh filmini cekselerdi iyi olurdu daldan dala daldan dala ey gidiiiii bilmem ne kaynana nerelerdesin lütfen ismini birkaç yüzyıl daha hatırlamıyım üç yüz yıl olabilir hatta üç yüz yıl da az üç yüz milyon ışık yılı usağımda dur sevgilim bebek.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara