mankenleri hep bu açıdan görmek istemişimdir bilmem neden

on Pazartesi, Mart 30, 2009
aşkım ölüyorum lütfen beni terketme lütfen beni affet sen okumasanda ikimizin umutsuz aşkını buralara yazıyorum ama asıl senin kalbine yazamadım hayat bize el vermedi keşke hiç karşılaşmadık yaratan ikimizi karşılaştırmakla bizi mahvetti ne güzel mutlu güzel bir hayatımız vardı belkide mutlu değildik ama farkında olmamız için birbirimizi görmemiz gerekiyordu seni bilmem ama bana çok acı verdi sanki derimi vücudumdan sıyırdılar şu an derisiz dolaşıyorum o kadar acı çekiyorum çin işkencesi bu belkide alkol etkisinde yazıyorum bunu ama alkolle vücudumu uyuşturmak istiyorum çok acı çekiyorum sensiz hayatım mahvoldu iki senedir beni mahvediyosun seninle yıldızlı bir gecede yıldızların altında olmak isterdim ama çok uzak bize bi sn depomu doldurcam aşkım aşkım aşkım kavuşamıyacağımız açık elimizden bişey gelmiyo ikimizinde sevdiklerimizin arasında kaldık ne yapsak peki neden böyle acı çekiyoruz ferhat ile şirine leyla ile mecnuna döndük iddia ediyorum seni mecnundan daha çok seviyorum halim mecnundan daha beter gözlerimi oymak yetmez beni öldürmek lazım senin yokluğunu görmemek için keşke seni hiç görmeseydim senin için ölmeyi tercih ediyorum sevdiği için ölenleri şimdi anlıyorum birgün belki hayattan geçmişteki günlerden bir teselli ararsın bak o zaman resmime sil akan o yaşları benden sana son kalan bir küçük resim şimdi cevap veremez ama ağlar yalnızlığına ve işte arda kalan bir avuç anı şimdi koyupta bir başıma bırakıp gittin beni sen yalnız değilsin biliyoum nerdesin u üzerdi beni yaşasaydım ve görseydin benden sana son kalan bir küçük resim şimdi cevap veremez ama ağlar yalnızlığına.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara